Saturday, December 5, 2009

happy birthday kini!

bismillahi walhamdulillah..

dalam kesibukan cuti eiduladha baru-baru ini sedar tidak sedar rupenya cuti sudah habis.10 hari bagai 10 minit rasanya.mungkin kerana banyaknya aktiviti dan program yang tersusun rapi.(belum sempat update gambar raya di facebook dan menulis cerita apa yang berlaku sepanjang 10 hari cuti..tunggu ye!)

beberapa hari saya teringatkan seorang teman yang saya kenali melalui sahabat baik saya.kenal dengannya hanya sekejap.sempat menjadi roomate semasa di matrikulasi uiam petaling jaya dahulu.diawal perkenalan dengan beliau saya hanya sempat berbual telefon dengannya.rancaknya kami berbual bagai kenal lama.

akhirnya dengan izin Allah saya dapat berjumpa beliau pertama kali di matric uia.kenangan semasa dengan beliau berlegar-legar di minda saya beberapa hari ini.tetibe reminder telefon berbunyi..kini's birthday..patutlah dia bermain di minda..birthday dia rupenya..

kini saya tiada hadiah untuk dikirimkan..mungkin bayu boleh sampaikan angin rindu saya pada kamu!(dedicated lagu permataku - mirwana to u).



selamat hari lahir..
smoga panjang umur,
murah rezeki,
berjaya di dunia n akhirat,
kawen cepat2 sket (nk anak sedara),
menjadi madrasah terbaik!!!
may Allah bless u always..
p/s: love n miss u..
hadiah mintak ngn nenek as suh dia blanje!haha:)

3 comments:

As said...

oi mana aci suh as belanja..haha
adui nek da tua nih suh belanja lg...aiseh............

izzati.abdullah said...

aci la..hehe..ummi kate dia nk suh karimah or miftah bawak p uia brg yg sy bawak balik ari tu..so wait n see yep!

~candlesky~ said...

maceh la zaty...uhuk3..baru berkesempatan membacanye..teharu2..s0b3..heeee...sanah, karimah n wa dah blanje dah kek ceddap!!!=)