Monday, July 5, 2010

our SON shine = Fathi

bismillahi walhamdulillah..

tanggal 5 july 2010 maka telah lahirlah seorang lagi khalifah Allah di muka bumi ini.seorang bayi lelaki yang sihat sejahtera.diberi nama ABDULLAH FATHI B. MOHD IZZAT.Alfu mabruk buat pasangan bahagia aimi dan izzat atas kelahiran cahaya mata pertama.along.bayi ni lahir pada pukul 1223pm dengan berat 3.5kg!

iras ibunya..

kami auntie-auntie ini sangat seronok sebab fathi merupakan baby boy pertama untuk mahasiswa mahasiswi sains kesihatan mansoura.kalau sebelum ini kami diserikan dengan adanya 2 puteri maka kali ini lebih-lebih excited sebab fathi adalah PUTERA untuk PUTERIs (our batch).

so macam2 la hadiah yang aunties belikan untuk fathi.dari baju sampailah kepada peralatan bayi.so cepat2 la membesar dengan sehat untuk main2 dengan aunties n uncles sekalian.

alkisah maka ibunya tidak sempat untuk menduduki exam forensic pada hari berkenaan.sehari sebelumnya 4hb ibunya masih sempat menduduki exam toxicology.semasa ibunya bertarung di labor room, ayahnya pula terpaksa bertarung di dewan exam.moga kejayan milik kita semua.

aunties semua doakan supaya fathi keluar lepas exam forensic, tapi dah nak buat camne kan fathi dah tak sabar nak jumpe dengan kami semua so lahirkan si tecit tomel ni..

auntie jiji..hehe

tahniah buat aimi & izzat 
semoga fathi menjadi seorang mujahid
yang memperjuangan kan agama Allah!

ps: kenapa malas nak membaca untuk oral ni..

No comments: