Thursday, February 19, 2009

tag by ummuhuraiyah

salam..

saya ditag lagi oleh ummu huraiyah.mohon maaf atas keterlambatan membalas tag ini.
  1. best thing you ever have..object/s
  2. saat yang paling diingati..
  3. siapakah si 'dia' yang dirindui..?
  4. your lucky @ favourite number?
  5. name your most special person in your life
  6. favourite action when taking picture
  7. list down 5 worst book @ article you ever read
  8. hadiah yang paling disukai?
  9. trademark anda?
soalan pertama:

best thing i ever have adalah barang-barang peribadi kut.hehe.tak tahu yang mane the best sebab semuanya adalah amat berharga untuk saya.laptop.kalau takde ibarat rasa macam lost in the world.hehe.masa kecik2 dulu basikal amat berharga kerana saya boleh gi jalan mana tanpa perlu tunggu ayah balik.buku-buku dan novel-novel.ada yang dah habis baca dan ada yang belum.pernah dihadiahkan oleh ayahanda masa birthday yang ke 17 buku harry potter.

soalan kedua:

saat saya pergi menunaikan haji pada tahun 2003.fully supported by ayahanda as a present coz i get 9A's.solat dihadapan kaabah.bermunajat di sana.ziarah makam rasulullah dan para sahabat.ya Allah sampaikanlah aku ke rumahMu lagi...ameen!ummi kata next time kalau nak gi kena simpan duit sendiri takde tanggung-tanggung dah.

soalan ketiga:

of course la both of my parents.then family terdekat.and tidak dilupakan sahabat-sahabat dan rakan-rakan saya.along,kini,as,nael,jah,miftah,aina,nana,nani,zana,kmah,mai...missu all!

soalan keempat:

no 8 dan 7.sebab besday saya 8787.dan juga no kereta ayah saya.hehe.no tu ade chemistry kut.

soalan kelima:

my bestest friend.nurhidayah wahidah roslan.dengan dia saya share masalah,dengan dia saya mengarut,dengan dia saya bercerita,dengan dia saya muhasabah diri,dengan dia saya belajar tentang kehidupan,dengan dia saya tahu siapa saya,dengan dia saya tiada rahsia.banyak la kalau nak senaraikan.rasa amat bertuah kerana Allah kurniakan sahabat-sahabat,housemates dan rakan-rakan sekeliling yang mana saya banyak belajar dari mereka-mereka ini.thanks Allah!

soalan keenam:

peace no war!cheezz!hehe..

soalan ketujuh:

tak de kut.kalau artikel tak best memang tak kan baca.baca-baca 1st paragraph ataupun muka surat dah rasa macam tak kan dapat manfaat saya tidak akan meneruskan pembacaan..

soalan kelapan:

benda-benda yang boleh saya simpan dan tahan lama.tak kisah apa-apapun.asal benda tu ada makna dan saya boleh gunakan ia its juz fine la.tapi yang penting tuan yang bagi tu mestilah ikhlas dari hati dan dia letakkan berapa peratus hati dia untuk hadiah itu.contohnya kalau dia bagi satu bungkus borio yang mana dia letakkan peratus yang tinggi pada hati dia dari dia bagi saya coklat cadbury yang mana peratus hati adalah rendah.saya akan amik borio.hehe.macam falsafah plak..tapi sebenarnya saya jenis orang tak kisah.amik je apa yang orang bagi..

soalan kesembilan:

nini kata saya tak de trademark..ntah saya pun tercari-cari di mana trademark saya.kawan-kawan tolong bagitahu jika ada ye.

alhamdulillah berjaya juga saya menjawab tag ini..sorry ye husna terlebih terkurang..mahu berehat sebentar keletihan dan kepenatan hari ini.malam ini ada kelas ustaz pula.belajar tentang kitab AT-TABIB ADABUHU WA FEQHUHU..

~berjuang perlukan pengorbanan dan semangat~

No comments: