Tuesday, September 27, 2011

three legendaries farewell

bismillahi walhamdulillah

tarikh 27 September 2011 melakar sejarah sedih buat warga sains kesihatan di Mansoura University apabila 3 graduan fakulti pergigian bakal pulang ke malaysia.pulangnya mereka untuk meneruskan perjuangan di alam kerjaya demi berkhidmat untuk bangsa agama dan negara.


bye meen,apang & ainaz!
ni je gambar yg ada mereka bertiga
sorry auni yg bertudung hijau 
terpaksa masuk gmbr

mereka adalah Dr.Raja Muhammad Affan (BDS Mansoura), Dr.Nurul Ain Azmi (BDS Mansoura) dan Dr.Nurul Yazmeen Alias (BDS Mansoura).selepas tamat peperiksaan akhir pada akhir bulan jun lalu mereka perlu menunggu jawapan adakah mereka akan melakukan praktikal di selama 3 bulan di mesir sebelum dibenarkan pulang.akhirnya berkat doa mereka semasa umrah praktikal tersebut tidak perlu sebaliknya mereka terus boleh mengesahkan jawatan dan berkhidmat di malaysia.

saya tidak sempat membuat lambaian terakhir buat mereka kerana masih di malaysia.apa pun kenangan bersama kalian akan terus terpahat di memori.biarlah ia menjadi kenangan atas jalinan persahabatan, mana tahu satu hari nanti saya memerlukan khidmat kalian!

apa pun saya mendoakan semoga Allah mudahkan tugas kalian sebagai Doktor Pergigian tidak kira di mana kalian berada sekalipun.kalian adalah kebanggaan kami!

lambaian terakhir sebelum masuk balai berlepas~

antara yang menghantar (T_T)

NB: gambar kredit to FB fawwaz aizat dan miriam azizi.
lepas ni takde dah la orang boleh menolong kak2 di beyt hannan.thanks apang for always helping us:)
mesti ada org sedih takde dah adik ter'best' dia.
PUTERI juga kehilangan 2 orang adik bradik

apa pun kejayaan anda akan kami jadikan azimat untuk meneruskan perjuangan di perlembahan nil pada hari mendatang.you are our pride!

No comments: