Tuesday, October 4, 2011

Wedding Najwa & Nabil

bismillahi walhamdulillah

seorang lagi sahabat yang telah selamat melangsungkan perkahwinan beliau.najwa nor hisham dengan pasangannya nabil abas.saya simpan sayu hati ini kerana tidak dapat menghadiri majlis di kedua-dua belah pihak.semasa majlis walimah di kota bharu (sebelah perempuan) majlis tersebut berlangsung pada hari yang sama walimah sepupu dan untuk di KL (sebelah lelaki) saya berada jauh menyeberangi laut china selatan.

wa yang saya rapat selepas saya keluar dari matrikulasi iium di PJ atas perkenalan dari sahabat baik cik sanah dan kiniey.kalau dulu saya berziarah ke uia kuantan merekalah yang menjadi tourist guide saya!haha.merekalah tempat saya berkongsi cerita dan pengalaman.cuma balik kali ini saya tidak berkesempatan untuk berbuat demikian.maaf sahabat andai diri ini tidak menghubungi...tetapi sedih setiap kali  saya belek muka buku itu!biarlah saya menjadi silent reader dan stalker, itu lebih baik.

wa saya tiada hadiah istimewa untuk wa.cukuplah saya doakan wa dan beyt muslim yang dibina berkekalan hingga ke syurganya.smoga dikurniakan zuriat soleh solehah penyambung ummat perjuangan Rasullullah saw. barakahullakuma wabara 'alaikuma wajama'a bainakuma filkheir:)

Senyuman dia dah cukup membahagiakan saya. Saya gembira dia bahagia. May Allah bless, both. Ameen.
-kate mereka


lots of love,
zaty
bintulu, sarawak
1.11am

2 comments:

Azura Yasin said...

comel la diorang! kita pulak yg lebih2 tersengih tengok video ni hahahah..

semoga perkahwinan mereka sentiasa dilimpahi rahmat & kasih sayang Nya

As said...

haha awak quote ayat sama. fuh mujur kaca dalam mata ni tak berderai. fuh.