Wednesday, November 24, 2010

buat mereka~

bismillahi walhamdulillah...

tangan rasa gatal nak menulis malam ni.penat melukis cacing-cacing!release kepanasan tangan sekejap.hehe.tak pernah saya menulis sekerap ini dalam seminggu.tapi takpe lah dah ada idea nak tulis tu kena la tulis.kalau tak idea tu akan hilang dan tak kan kunjung tiba.

saya baru sahaja selesai membaca post calon timbalan pengerusi II qatrunnada (link) di blog peribadinya.blog yang saya rasa baru dibuat pada awal november lalu berdasarkan blog archive yang ditulis.ada air jernih mengalir semasa membaca komen-komen yang ditulis.

betapa dia (nada) mendapat sokongan ramai berdasarkan survey kempen, status ym, facebook.hari mengundi sudah semakin dekat.kempen masih hangat dijalankan tetapi sudah nampak sedikit surut jika dibandingkan sebelum ini yang agak tegang.

saya cukup bersyukur mengenali sahabat-sahabat pimpinan sekarang yang kebanyakkannya adalah sahabat baik saya.mereka tidak pernah jemu memberi biarlah apa yang bakal diterima balik tidak sehebat apa yang diberi.mereka tidak pernah lokek untuk hulurkan tangan biarlah terpaksa mengabaikan kepentingan diri, berkorban apa yang ada untuk terus memimpin dan memperjuangkan dakwah islamiyyah yang merupakan mata rantai perjuangan baginda Rasulullah.

mereka sayang PCM kerana mereka tahu apa yang PCM nak bawa.
saya tak nak orang nak join pcm sebab individu , tapi saya nak mereka ni join pcm sebab diorang faham apa pcm nak bawa..
bukan sebab orang, nanti kalau orang tu dah tak kerja dengan pcm, adakah mereka akan terus join pcm... sebab tu saya nak biar semua faham apa pcm bawak, bukan sebab individu diorang nak join pcm
mereka sayang pcm sebab mereka faham apa yang ada dalam pcm itu sendiri.bukan calang-calang orang, mereka yang dipilih untuk memikul amanah ini.kuatnya pegangan mereka padaNYA membuatkan mereka terus kuat dan gagah melangkah.tawakal mereka padaNYA menguatkan tekad melangkah, walau hati berat menerima amanah yang dipikul. walau hati tidak mahu, tetapi atas dasar yakin denganNYA tetap juga bekerja. walau hati menangis tetap juga tersenyum demi melihat hati-hati diikat dengan taliNYA.

ku doakan moga-moga Allah memudahkan pimpinan akan datang dalam segenap segi.ameen!

PCM for All!!=)

3 comments:

Anonymous said...

salam
trima kasih k.zanty!
mata saya pn bergenang2 haa bace kali ni
tp awak tahu la saya kn~ hee
sy doakn Allah buka hati2 kt utk plh pemimpin terbaik
terbaik di kalangan yg baik insyaAllah~

izzati.abdullah said...

hehe..mcha kan ni??awk je yg pggl sy kzanty..yela ha.saya mendoakan yg terbaik utk kite sume..kerana Allah yg memberi ilham tangan kita nk undi sape esk!!
sokong pcm dari belakang~

As said...

take care kamu :)