Sunday, November 28, 2010

pimpinan baru

bismillahi walhamdulillah...

berakhir sudah pilihan raya bagi penduduk mansoura khususnya pelajar sains kesihatan.alhamdulillah.tahniah kepada JPC yang berjaya melaksanakan amanah dengan baik.tahniah dan takziah buat mereka yang telah dipilih untuk memikul tanggungjawab sebagai pimpinan yang baru.


Pengerusi : Ahmad Azizi Mohd Jusoh

Timbalan Pengerusi 2: Qatrunnada Mohd Fari

Ajk Perempuan

1.fatimah bt mohd fauzi 
2.nurul afifah bt alias 
3.wan syaida bt wan zakkhry 
4.farah hamizah bt kamran 
5.nurul fadhilla amni bt raidi 
6.nurul 'adilah shuhardi 
7.najwa mohamad hamdan

Ajk Lelaki

1.muhamad arif bin mamat noor
2.mohammad iskandar bin sa'uadi
3.ahmad sahli mahzuz bin ismail
4.muhammad zaki bin zainal abidin
5.mohd aliffitri bin alias
6.mohamed nasarudeen bin abdul hamed
7.wan mohamed hanif bin wan osman
8.muhammad hanif bin mahamud


pagi tadi sewaktu di kelas ada seseorang bertanya "apa perasaan akak tidak dipilih sebagai exco?".jawapan saya mudah.alhamdulillah.mungkin itu yang terbaik buat saya, kerana Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hambanya.

ada pula yang sedikit kecewa apabila saya tidak naik.mungkin mereka yang memangkah saya di kertas undi.apa pun saya ucapkan terima kasih kepada pencadang dan penyokong yang mencalonkan saya kerana memberi kepercayaan kepada saya sebagai calon baru-baru ini.pengalaman berharga buat saya!tidak pernah terfikir untuk bermanifesto selama diri ini bergelar mahasiswi.

naik atau tidak saya akan tetap menyumbang tenaga untuk membantu dan memberi.mungkin Dia telah menetapkan saya memberi dari jalan berbeza tetapi matlamat tetap sama.ada juga yang da siap-siap nak tolong reserve borang pencalonan untuk tahun depan.hehe.

mereka yang bekerja untuk islam tidak pernah ada istilah cuti dan rehat.rehat itu hanya di sana.saya takut untuk menulis ayat ni takut tidak mampu menunaikannya.kita hanya pandai berkata-kata tetapi kenkadang ia susah n sangat sukar untuk dibuat.moga dijauhkan.

salam tahniah dan takziah kepada pimpinan baru pcm 10/11.Allah telah memilih yang terbaik dikalangan yang terbaik.sebagai ahli, tunaikanlah tanggungjawab kita selepas ini.jangan hanya tahu berkata-kata semasa berkempen.selepas pilihan raya sunyi sepi.hulurkan tangan ringan beban.PCM for all=)

jangan lupa datang MTC ke 4 jumaat ni..


"Maka saya menjemput seluruh ahli PCM untuk menghadiri MTC kali ke-4. Muhasabah? Idea? Cadangan? Usul? Suara? Maka MTC adalah medannya. Tunaikan tanggungjawab anda sebagai ahli untuk sama menghadiri MTC untuk kebajikan dan kemajuan bersama."
(tolong promote bagi pihak cik hijau)


ps:


sila lawat JPC online untuk keputusan penuh pemilihan pimpinan 10/11.



No comments: