Friday, August 14, 2009

sekitar walimah sahabat dan sahabiah:)

bismillahi walhamdulillah...

muhammad izzat md kamal + wan aimi rashidah wan mokhtar



majlis berlangsung pada 24 julai 2009 di Kg.Sungai Derhaka, Kuala Terengganu.di rumah pengantin perempuan.akad nikah dilakukan sebelum solat jumaat.aimi merupakan perintis kepada batchnya..yang mana org sentiasa tertanya-tanya 2nd batch ni tak de ke yg nak anta wakil utk kawen..hehe..aimi juga perintis kepada bdk2 SHAMS spm 05.she da 1st among them.
dia juga yg pertama kawen antara family yt yg kawen..

esoknya majlis di rumah pengantin lelaki di pasir mas, kelantan.izzat aka pokjat merupakan pengerusi perubatan mansoura bg 2 sesi 07/08 dan 08/09 manakala aimi merupakan penasihat pcm 08/09.keduanya merupakan org kuat pcm.(gmbr diatas kredit to alya.photographer berjaya on dat day.diambil dari facebook)lagi berita n cerita boleh di bace di sini..blog pcm..

muhammad ikram ishak + nurul huda abd aziz



pasangan kedua ini diijabkabul pada hari isnin yg lepas.ikram merupakan pelajar tahun 3 perubatan mansoura manakala kak huda baru sahaja menamatkan pengajian di universiti perguruan sultan idris.majlis di sebelah pihak lelaki bakal diadakan selepas raya insyaAllah..(gmbr kredit to ust.salman..diambil dari blog beliau)

fadhil + tina
(sorry nama penuh xtaw)



pasangan ini merupakan pelajar semester 7 program mansoura manchester.tarikh yg tepat tidak dapat dipastikan.ikatan kasih dari pantai timur (terengganu-tina) dipateri kukuh berijabkabulkan pasangan dari selatan (fadhil-johor)..dgr cerita mahu mengadakan majlis kembali di mansoura..tercapailah hajat2 kami yg xkesampaian nk pergi ke majlis mereka.

syahid + amalina ismail



diijabkabulkan pada 19 mei 2009.merupakan pelajar perubatan di uia kuantan.amalina merupakan sahabat saya di dq dahulu.dia juga telah mengikut jejak langkah banat2 dq gen6 yg lain.amalina merupakan yg ke 3 batch gen6 yg mengakhiri zaman bujang selepas nurul dan atiq.ceritanya boleh dibaca di sini.

wardah roslan + faizal norhalim



wardah merupakan banat ke4 yg menamatkan zaman bujang dengan ikatan cinta yg halal.diijabkabulkan 1 Ogos 09 yg lalu.pasangan ini kedua-duanya berasal dari kelantan.wardah merupakan pelajar tahun 2 perubatan di uia.faizal juga merupakan pelajar perubatan di russia...

Baarakallahu lakuma wa baaraka 'alaikuma jama'a baynakuma fil khairin

Semoga Allah memberkatimu dan mudah-mudahan mengekalkan keberkahan atas dirimu dan mengumpulkan kamu berdua dalam kebaikan.


p/s:

kredit to alya,hannah utk gmbr di facebook.
do pray for my exam isnin 17 aug 2009.

~balighna ramadhan~

6 comments:

nadiah wahab said...

AKAK!!..Fadhil kawen ke yang gmbr 1st tue?

As said...

comel2 sume

ismisyakila said...

Assalamualaikum wbt.

Seronok je tengok kawan2 sebaya kahwin.

Semoga kehidupan baru mereka diberkahi insyaAllah.

Kak jiji, im waiting for ur turn dear.kuang3.

nadiah wahab said...

and i m waiting for my turn..hahahaha...

goreng gitar said...

fadhil kawen?
ish x sangka!!!

mika said...

salam..mmg tren mansurah ye kawen time blja..kat alex pun ader jgk 1 je lah..apapun bende ni patut diawalkan daripada couple yg mmg berdose tu ,tahniah kpd kwn2 aku yg dh kawen,