Tuesday, June 23, 2009

end of major subjects

bismillahi walhamdulillah..

ari ni hari terakhir saya exam utk major subjek..alhamdulillah oral biochem dijawab dengan sebaiknya (ye ke?) saya pun kurang yakin dengan jawapan saya sendiri.may Allah help me n my friends..huhu..really need His help!

oral dengan Dr.Ayman El-Baz..doktor cam nak cepat je..naseb baik la si tirah panggil saya dan ha yang berada di luar department.kitaorg ingatkan group kami masih belum dipanggil.duduk la di situ menunggu sambil buat final touch.

then dgn terkalut-kalut memakai labcoat saya masuk ke dalam bilik doktor.doktor tanya pasal soalan written semalam.alhamdulillah...serahkan semuanya pada Allah..saya sudah selesaikan usaha saya setakat itu..selepas ini bertawakal n teruskan doa utk result yg bakal keluar..

written biochem

21hb june 09 :
pagi itu saya berjalan ke dewan exam dengan cik nini.cik nini yang sudah puas mengulang biochem dan tidak sabar masuk ke dewan exam melangkah ke dewan exam dgn senyuman.saya pula tidak tahu ape rasa...bedebar takut..cuak dan semuanya bercampur menjadi satu..

dapat je kertas jawapan terus ditulis angka giliran dan nama..kemudian dapat je kertas soalan saya terus menjawab..mak aih..soalan tahun ini sangat banyak..ada 8 soalan besar..setiap soalan besar ade 3 anak..so jadinya semua soalan adalah 24..huhu..

menulis dan menulis..menjawab mane2 yang Allah bagi ilmuNya pada masa itu..puas berselawat dan berjuang hingga ke titisan dakwat pen terakhir dan hingga ke detik masa yang terakhir..alhamdulillah..selesai exam written!makanya saya merdeka sementara menunggu exam psycho pada 2hb ini..

ya Allah, Kau berkatilah usaha aku!berkatilah ilmu yg Kau berikan padaku...ameen!!
moga kami semua cemerlang,najah,naik tahun..ameen!!=)

tawakal..teruskan doa!

3 comments:

As said...

inshaAllah semua will be fine
ameen

~candlesky~ said...

Tangga di depan mu itu...
Ayuh,dakinya dgn penuh smgt!!!

Tawakal itu ubat yg paling manis..=)

banun said...

iya, tetapkan ati, tawakkal, doa dan trus brjaln !