Wednesday, June 10, 2009

anatomy exam review

bismillahi walhamdulillah..

hari ini adalah hari last utk subjek ke-3 iaitu anatomy.lets Allah do the rest!moga Dia bagi yg terbaik.

8 june

saya pergi exam dgn cik arah.pagi2, around 9 kami bergerak ke gamaah.actually today adalah birthday cik arah ni.dia tak tahu kami plan sumthing after exam written.surprise!!!

dapat je soalan saya terus mulakan dengan bismillah..soalan yang keluar banyak dari past years questions..ada satu dua soalan sahaja yang baru.so saya jawab dengan ilmu yang Allah bagi..then tamat exam..saya serahkan semuanya pada Allah apa yang terbaik!

tamat je exam..saya terus mencari cik amani n cik nut.dari kejauhan sudah nampak mereka berdua.then saya tunggu plak cik arah kluar dewan.pastu saya ajak dia ke cafe utk beli air..padahal tak duit pun kat dalam poket..hehe..saje je nak bawak dia lari sebelum nini n nut menerjah kami ikut belakang.


muka terkejut cik arah

sambil2 terjah kami nyanyikan lagu happy birthday untuknya...itu jelah termampu untuk kami buat.cik nut yg exam 10hb ni pun sanggup turun panas2 ni utk surprisekan kamu.thanks to all housemate.surprise menjadi.

balik..saya tidur sekejap sebelum petang itu sambung study practical dengan arah.kami belek tulang satu persatu.hip bone..skull..femur..tibia n fibula..

9 june

pagi2 lagi saya kluar menemani arah yang oral pada hari ini.oral saya esoknya.cuma practical utk group saya pada sebelah petang.so alang da teman arah tu, saya memilih utk stay je kat u.kesian la plak dia oral sorang2.yang lain dalam group dia adalah lelaki.

so tak ramai yang oral hari ini.sekejap saje.soalan pun senang!moga soalan oral saya juge senang esok!..kalut skejap menunggu jejaka 2orang yang datang lambat.en shidi n en zunnur.nk call xde no..so last2 call nini suh dia carikan no budak ber2 tu..dalam menunggu tu mereka pun sampai dekat pukul 11 dengan senyuman..huhu..selamber je budak2 ni datang exam lambat..tak takut plak tu!!

petang itu kami di kuarantinkan sebelum masuk ke lab untuk practical..rasa macam kena panggang je.da la panas pastu crowded plak tu.kami masuk exam dalam pukul 4..menunggu giliran..siap exam dalam pukul 5 lebey.

pulang dengan keletihan...tp saya siap paksa arah teman gi cari beg yang saya nak kat kedai.last2 gi kedai tu beg da xde..huhu..sedey..(moral: lain kali kalau berkenan sesuatu terus beli jangan tangguh2 ye)

10 june

saya datang awal.duduk mencari tempat utk buat final touch.saya dapat oral dengan doktor luar hari ini.sebelum ini pernah cakap ngan milah.sepanjang saya exam di bumi mesir ni tak pernah lagi dapat doktor luar.so termakbullah cakap saya tu..masin je kalu cakap benda2 kat mesir ni..cakap je ape2 pun..mesti dapat..huhu..

oral yang sentiasa berjodoh ngn ha.sbbkan kami ber2 last dalam group.doktor tnya soalan.ada yang saya dapat jawab saya jawab.then kalu saya tak dapat jawab doktor pass kat ha.kalu ha tak dapat jawab saya jawabkan.like discussion..hehe..

akhirnya tamatlah exam anat...
today is didi birthday..sanah helwah ya ukhti!:)

~one more to go~

No comments: