Friday, September 17, 2010

off to kuantan

bismillahi walhamdulillah..

selepas seminggu umat islam menyambut eidulfitri yang mulia akhirnya tibalah masa untuk yang jauh pulang ke tempat berkerja masing-masing bagi memenuhi tuntutan kerja.afham and the geng sudah pulang ke putrajaya.pelbagai karenah dan aksi-aksi comel menari di mata.oh i miss them so much.

semalam juga sedikit majlis untuk kawan2 pejabat ayah dan sanak-saudara terdekat.tak sempat nak amik gambar pun duk sibuk basuh pinggan di dapur.thnks to suala yang memasak nasi karot yang super sedap dengan ayam berempah,dalca dan acar tomato.

hari ini akhirnya saya collapse!demam.so nak tak nak terpaksa la telan ubat sebab esoknya saya akan ke kuantan untuk memenuhi undangan reunion sahabat gen 6 darul quran.tapi rasanya tidak ramai kut yang datang.nanti akan diupdate semula.

banyak entri yang tertangguh.so sile check out untuk update-update orang kahwin ye dalam entry yang lama.makin banyak draft yang tertangguh dalam inbox ni.nanti ada masa saya update lagi ye.
nak berkemas..c u soon~

ps:

  1. sory to yomie chan kerana tidak dapat menghadirkan diri dalam majlis riang raya YT pada 19 hb nanti.sedih kerana tidak dapat datang.
  2. selamat bekerja untuk sahabat2 di mesir utk sambutan pelajar baru PSMB.moga semua urusan anda dimudahkan Allah:)

No comments: