Tuesday, January 1, 2013

1.1.13

Verse 1:
Duhai Tuhanku
Jatuh bangun ku menghamba Mu
Kadang cinta kadang ku melupa
Tegaku menyiksa hidup sendiri

Duhai Tuhanku
Untuk yang kesekian kali
Ku bersujud meminta kembali
Hati yang dipijar indah cinta Mu

Verse 2:
Tuhan.. aku tanpa Mu
Hidupku menderita
Sunyi hati kelam jiwa
Bagai terpenjara

Tuhan.. biarkan kini
Aku dalam rahmat Mu
Meski jatuh dan terbangun
Ku tetap bertahan

[Ulang Verse 2]

Ku tetap bertahan

bismillahi walhamdulillah..

syukur kerana masih dikurniakan umur sampai saat ini untuk merasa hidup di tahun baru! SELAMAT TAHUN BARU 2013 buat semua :)

saya kongsikan sebuah lagu dengan lirik di atas.semoga tahun baru ini lebih mengajar kita untuk terus mengejar cintaNya.senang diungkap tapi susah diamal dan melekat dihati.aaahhh....!

ya Allah, jangan sampai suatu masa nanti di saat aku jatuh cinta..aku akan melupakan cintaMu..

tetapi jadilah cinta itu yang membawa aku untuk lebih mencintaiMu..

azam tahun baru saya tahun ini biasa-biasa sahaja ingin menjadi pelajar dan anak soleh kepada kepada ummi dan ayah serta orang yang bermanfaat kepada insan sekeliling. Menjadi yang lebih baik dari tahun sebelumnya.

semoga Allah mengiringi setiap langkah..bismillah 2013 moga yang terbaik dalam perancanganNya  :) :) :)

#tahniah buat fiza yang bakal menamatkan zaman bujangnya pada februari nanti

#2012 meninggalkan memori yang manis dalam lipatan kenangan
#mungkin boleh masukkan dalam wishlist untuk menjadi sayap kiri pada seorang mujahid! hahaha...
#kena menambahkan ilmu di dada selama masih ada peluang menghirup udara bumi nabi Musa!!

No comments: