Tuesday, October 2, 2007

--Ujian yg Maha Hebat--

ya Allah tabahkan hatiku dan sahabat2 semua yg dipilih olehMu utk diuji sekali lagi..aku bersyukur ya Allah..atas ujianMu..aku redha ya Allah..moga2 dgn ujian ini meningkatnya imanku kpdMu..aku bersyukur kerana Engkau kurniakan kepadaku sahabat2 yg membantu..alhamdulillah..

cuma skrg aku perlu mencari balik semangat yg telah hilang,perlu digilap kembali semangat yg telah pudar..bantulah hambaMu ini ya Allah..

aku lemah tanpa kekuatan dariMu..
aku tempang tanpa pimpinanMu..

bukan sedikit yg perlu aku korbankan..hanya kpd Engkau aku berserah segalanya..Engkau lebih mengetahui ape yg terbaik buat hambaMu..Engkaulah sebaik2 perancang..ya Allah tabahkan hatiku..

ya Allah..jika ujianMu ini merupakan wasilah untukku supaya kembali kpdMu,kembali istikhoroh apakah ini yg terbaik buatku atau sebaliknya..Kau tunjukkn lah petunjukMu supaya aku tidak sesat..Kau berikanlah aku panduan apakah ini pilihan terbaik buatku..tunjukkan lah ya Allah..

Allah..
Engkau lah tempat aku mengadu..tempat aku berserah..

No comments: