Wednesday, September 16, 2009

membaca amalan mulia

bismillahi walhamdulillah...

sehari selepas pulang saya sempat mengikut ayahanda ke kota bharu kerana dia ade court case di sana.kes anak bunuh ibunya..tapi anak itu disahkan kurang sehat.so peguam takde soalan nak tnya kat ayah makanya kami pun dapat pulang awal.huhu.

sementara menunggu ayah di mahkamah saya dan ummi ke kedai Jaafar Rawas mencari bahan bacaan baru..here are my new books:

1)travelog haji mengubah sempadan iman by muhd kamil ibrahim
2)travelog dakwah meniti hari esok
3)salju sakinah
4)satu rasa dua hati by ust pahrol mat joi

ade beberapa wish list yang belum dibeli.koleksi terbaru dari ust hasrizal.belum berkesempatan untuk membeli.

kemudian dengan tidak dirancang ayah mengajak saya ke rumah cik nut.sesampai dirumahnya saya cuba call..dia kata dia baru sahaja keluar.surprise tidak menjadi..hahaha..takpe2 kurang saya da kenal rumah dia..

ditengah jalan singgah membeli akok.semasa singgah solat zohor di jerteh saya kagum dengan binaan masjid hadhari.besarnya.siap ada lif walaupun setingkat.ada aircond lagi..tapi menyedihkan jemaahnya yang pasti hanya satu saf..

~mengharapkan berjaya melalui universiti ramadhan~

No comments: